מדיח כלים חצי אינטגרלי

מי לא חולם על מדיח כלים במטבח? מדיח כלים חוסך זמן ועבודה, יכולת הניקוי שלו גבוהה יותר מאשר שטיפת הכלים הידנית וצריכת המים שלו נמוכה ממנה באופן משמעותי.

השוק מציע שלושה סוגים עיקריים של מדיחי כלים: מדיח כלים אינטגרלי, מדיח כלים חצי אינטגרלי ומדיח כלים עומד. מדיחי הכלים האינטגרליים מיועדים להצבה בגומחה מיוחדת בין ארונות המטבח ואילו את מדיח הכלים  העומד אפשר להניח בכל מקום פנוי ונוח לגישה.

סוג המדיח שתבחרו תלוי במקום המיועד למדיח, במחיר המדיח ובשיקולים אסתטיים.

 

מה ההבדל בין מדיח כלים אינטגרלי למדיח כלים חצי אינטגרלי?

מדיח הכלים האינטגרלי נחשב למדיח היוקרתי ביותר, מאחר והוא מאפשר הטמעה מוחלטת בתוך ארונות המטבח. פאנל ההפעלה של מדיח זה נמצא בדופן העליונה שלו, כך שניתן להצמיד את דלת ארון המטבח לדלת המדיח וכך ליצור מדיח "בלתי נראה".

במדיח הכלים החצי אינטגרלי פאנל הפיקוד נמצא בחזית העליונה של דלת המדיח והוא נשאר גלוי. במדיח זה ניתן לעקוב אחר מצב פעולת המדיח באופן שוטף ללא צורך בפתיחת הדלת.

מה חשוב לשים לב כשקונים מדיח אינטגרלי:

כאשר אתם קונים מדיח כלים חצי אינטגרלי שימו לב שתוכנות ההפעלה והטמפרטורות המוצעות יעניקו לכל סוגי הכלים שברשותכם את הניקוי האופטימאלי.

אם אין לכם מגבלה של מקום במטבח, למשפחה ממוצעת מומלץ לרכוש מדיח רחב בעל קיבולת גדולה של כלים. גם אם אתם חושבים שאין לכם בדרך כלל הרבה כלים, תופתעו מכמות הכלים שתרצו להכניס אל המדיח.

במדיחי הכלים המתקדמים, תכניות ההפעלה של המדיח מתאימות לכלים ברמות שונות של לכלוך. התאמת התכנית הנכונה עבור כל מצב תעזור לכם לחסוך בצריכת המים והאנרגיה, מאחר והיא תתאים את צריכת המים והאנרגיה המדויקיםהנצרכים לניקוי.

לאחרונה הוצג חידוש פורץ דרך בעולם מדיחי הכלים- מדיח הכלים Comfort Lift של AEG, בעל הסלסלה התחתונה המתרוממת כלפי מעלה- להכנסה והוצאת הכלים מהמדיח ללא מאמץ.

בנוסף למדיח זה שלל טכנולוגיות מתקדמות: תא הדחה XXL, מגירת סכו"ם עליונה נשלפת (לפינוי מקום לסירים ומגשים גדולים במיוחד), חיישני Sensor Logic לכיוונון מדויק של תכנית  ההדחה לפי עומס הכלים ורמת הלכלוך ועוד.

להשיג אצל המשווקים המורשים.

גולשים נוספים התעניינו גם על:

טיפים על מדיח כלים אינטגרלי

טיפים על אינדוקציה כיריים