טיפים על תנור אפייה בילד אין

תנור אפיה בילד אין הוא תנור המותקן בתוך ארונות המטבח. השוק מציע  מגוון תנורי בילד אין השונים זה מזה בגודל, בעיצוב, באפשרויות הניקיון, בתכונות האפייה ובבטיחות.

יש פער מחירים גבוה בין סוגי התנורים השונים, כדי לרכוש את התנור המתאים ביותר ובמחיר הטוב ביותר כדאי לכם לקרוא את הטיפים הבאים.

 

טיפים על תנור אפייה בילד אין– איך לבחור תנור ולהצליח באפייה?

לפני שאתם רוכשים תנור אפייה בילד אין בדקו את המידות המדויקות של הגומחה שבהאתם עתידים להציב את התנור.  יש לוודא שקיים איוורור אחורי הולם לתנור. כל תנורי הבילד אין דורשים איוורור תקין, גם אלו שמוגדרים כבעלי איוורור חזיתי.

מערכת האוורור של התנור מנקזת את האוויר החם שנוצר בעורף התנור. אם אתם מתקינים את התנור מתחת לשיש כדאי לבצע את האיוורור לכיוון הצוקל. אם החום הגבוה הנפלט מהתנור בזמן האפייה ייכלא בין הארונות  עלול להיגרם עם הזמן נזק לארונות המטבח, ובגלל מערכות בטיחות חדשניות בתנורים יכול להיווצר מצב שהמאפים והתבשילים לא יתבשלו כמו שצריך מאחר והתנור יפחית באופן אוטומטי את חום הבישול והאפייה.

בעת רכישת תנור אפייה אנו נדרשים להבין מושגי אפייה מקצועיים כמו תנור טורבו, תנור רב תכליתי ועוד. זה אולי נשמע מסובך, אבל זה הרבה יותר פשוט מאשר זה נשמע.  לגופי החימום הסטנדרטיים הנמצאים בכל תנור אפייה רגיל נוספו כמה אלמנטים במטרה לשפר את ביצועי הבישול והאפייה.

המינימום הנדרש לביצועים טובים הוא תנור בעל טורבו אקטיבי. תנור רב תכליתי עם טורבו אקטיבי הוא תנור מתקדם יותר והוא מציע מבחר גדול של תכניות אפייה בהתאם לסוג האפייה הרצוי.  תנור זה יוצר צירופים שונים בין האלמנטים של מערכת החימום כשאותם משלים וסת הטמפרטורה הקובע את עוצמת החום.  בקניית תנור מומלץ להגדיר מראש אילו תכניות ישמשו אתכם בבישול ובאפייה, ולבחור את התנור שעונה לפחות על ההגדרות הללו. ככל שלתנור יהיו יותר תכניות בישול ואפייה, כך תוכלו להרחיב ולשפר את ביצועי הבישול שלכם.

אם אתם מתלבטים בין טיימר דיגיטלי לבין טיימר מכני, העדיפו את הטיימר הדיגיטלי. הטיימר הדיגיטלי מדויק יותר והוא מאפשר  תכנות נוח יותר ומרווח רחב יותר של שעות.

לחברת AEG מגוון תנורים בטכנולוגיות שונות- תנור רב תכליתי, תנור פירוליטי לניקוי עצמי, תנור בעל חיישן Food Probe למדידת מידת העשייה של בשרים ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא גם  תנורים ומיקרוגלים קומפקטיים לתוספת תנור במטבח או למטבחים קטנים.

תוכלו למצוא את רשימת המשווקים המורשים לתנורי AEG בלינק

משווקים אלו יספקו לכם תנור באחריות של חברת מיניליין, היבואנית הרשמית של מוצרי AEG בישראל.

גולשים נוספים התעניינו גם:

כיריים אינדוקציה חד פאזי

כיריים קרמיות