מקפיא אינטגרלי: פתאום יש מקום להקפיא מה שרוצים

חברת AEG משווקת מקררים, מקפיאים אינטגרליים מלאים, מכשירי מטבח ומוצרי חשמל אחרים כבר 125 שנים, והיא ידועה כחלוצה בתחום מכשירי החשמל לבית. עם רקורד שנמשך למעלה ממאה שנים, אתם יכולים להיות בטוחים שכשאתם רוכשים מקפיא אינטגרלי מלא, אתם מקבלים את אחד המותגים האמינים בעולם בייצור מוצרי מטבח באיכות גבוהה.

אם עד היום השתמשתם במקרר רגיל משולב מקפיא, אתם תופתעו לגלות את היתרונות של מקפיאים אחרים שניתן למצוא ב-AEG, כמו המקפיא האינטגרלי המלא אשר משדרג את חבילת מוצרי המטבח שלכם ומשחרר אתכם מהצורך להתלבט מה אפשר להקפיא ומה לא. פתאום יש מקום להקפיא מה שרוצים, ולהיות מוכנים להכנת כל תבשיל שתרצו, בכל רגע.

הכירו את המקפיא האינטגרלי המלא החדש שלכם

בחבר AEG תוכלו למצוא מקפיא אינטגרלי מלא עם דלת אחת, שמאפשר לכם למקסם את המרחב האנכי במטבח מבלי שיראו אותו. מקפיא אינטגרלי מלא 60 סנטימטרים דגם ABE81816NC בעל טכנולוגיית DynamicAir שמבטיחה פיזור אוויר אחיד, טמפרטורה ולחות אחידים בתא המזון, ושיטת הקפאה NoFrost.

מאפיינים נוספים שמגיעים עם הדגם הזה כוללים גם פונקציית Froostmatic לקירור מהיר בתא ההקפאה ופיקוד טאץ' עם תצוגת LCD, שני תאים עליונים להקפאה מהירה ועמוקה, וחמש מגירות על מסילות טלסקופיות, ועוד מגוון מאפיינים מתקדמים שתמיד רציתם שיהיו במקפיא שלכם.

בחברת AEG תמצאו מקפיא אינטגרלי מלא עם נפח כללי של תא הקפאה בנפח כולל של 218 ליטר, ונפח אחסון תא הקפאה בגודל של 204 ליטר..

המקפיא אידיאלי לכל משפחה, כי הוא מציע אפשרות לאחסן מזון לחודשים מראש. וכל זה מבלי להיות נראה לעין כקופסא לבנה סטנדרטית, הוא משתלב בשלמות בכל מטבח חדיש ואופנתי.

למה לקנות מקפיא אינטגרלי מלא?

מקפיאים מאפשרים לכם לאחסן אספקת מזון עודף שלא ניתן להכניס למקרר, ובעיצוב חזק, אחסון של פריטים גדולים כמו בשר וירקות קפואים הופך לקל ויעיל. מקפיא אינטגרלי מלא נוח למשפחות גדולות שקונות פריטי מזון בכמויות גדולות כהתנהלות שגרתית, כאשר שטח המקפיא הנוסף מציע כמויות גדולות יותר של מזונות זמינים.

מקפיא אינטגרלי מלא מבית AEG מגיע עם דירוג ישראלי/אירופאי A/C תוצרת איטליה, והוא חוסך לכם את הצורך לחפש מקפיאים אחרים בטווח הארוך. הוא חסכוני באנרגיה אם מקפידים להשתמש בו נכון והוא מגיע עם פונקציית הגנת ילדים.

מקפיאים עם פונקציית NoFrost הם בחירה נוחה לאנשים שרוצים להימנע מתחזוקה מורכבת של המקפיא שלהם; כי הפשרה ידנית של מקפיא גדול עלולה להפוך למייגעת.

בחירת המקפיא המתאים

מקפיאים אינם מורכבים כמו מקררים, ולמקרר אינטגרלי מלא יש פונקציות פשוטות שכל אחד יכול להשתמש בהן, מה שהופך את הבחירה בו להרבה יותר קלה. הגורמים החשובים ביותר שכדאי שתיקחו בחשבון כשאתם בוחרים את המקפיא שלכם, הם קיבולת המקפיא, הדגם המלאים, והמיקום להצבתו.

המקפיא האינטגרלי המלא של AEG מגיע עם נפח אחסון גדול ומדפים מתכווננים, שמסייעים בארגון התוכן של המקפיא, מה שיכול להיות שימושי לאחסון פריטים שהגישה אליהם נדרשת בתדירות גבוהה.

איך מקפיאים משמרים מזון ושומרים על הבטיחות?

הקפאה מעכבת את הקלקול של המזונות ושומרת על בטיחותם באמצעות מניעת צמיחת מיקרואורגניזמים, כמו גם על ידי האטת פעילות האנזים שגורם לקלקול המזונות.

ככל שהמים במזון קופאים לגבישים של קרח, הם הופכים לבלתי זמינים לאותם מיקרואורגניזמים שזקוקים להם לצמיחה.

האם יש מזונות שאסור להקפיא?

הקפאה עלולה לפגוע במזונות מסוימים, מכיוון שהיווצרות גבישי קרח גורמת לשבירת קרומי התא. אין לכך השפעות שליליות מבחינת הבטיחות, כי תאים מסוימים של חיידקים אכן ייהרגו, אבל המזון מאבד מפריכותו או מוצקותו.

דוגמאות למזונות שאינם סובלים מקפיאים כוללים סלט ירקות, תפוחי אדמה. גם מזונות בעלי תכולת שומן גבוהה יותר, כמו שמנת וחלק מהרטבים, נוטים להיפרד כאשר הם קפואים.

מקפיאים שומרים בבטחה על מזונות למשך שלושה חודשים עד שנה ללא אובדן איכות. זמני השמירה משתנים בהתאם למזונות ותווית המוצרים מספקת את האינדיקציה הטובה ביותר לזמן השמירה.

כמה טיפים לשימוש יעיל במקפיאים

  • בניגוד למקררים, יש לארוז היטב את המוצרים במקפיא, כדי לאפשר לו לתפקד טוב יותר.
  • שימוש באריזות מתאימות, כמו שקיות מקפיאים ומכלי פלסטיק, יעזור בהגנה על מזונות ומניעת "צריבת המקפיא".
  • הימנעו מהכנסת מזונות חמים ישר למקפיא, שכן במצב זה טמפרטורת המקפיא תעלה, מה שעלול להשפיע באופן שלילי על מזונות אחרים.
  • ודאו שמזונות קפואים מופשרים לחלוטין לפני הבישול, והימנעו מהקפאה חוזרת של מזון שכבר הופשר.

יתרונות מקפיאים אנכיים

מקפיאים אנכיים מספקים את הגישה הטובה ביותר לפריטים קפואים, עם מגירות על מסילות טלסקופיות שמאפשרות התארגנות פנימית טובה יותר.

בדומה למקרר שלכם, מקפיאים אלו מגיעים עם יתרון האחסון בתאים עמוקים עם מדפים מתכווננים, והם תופסים פחות מקום בהשוואה למקררים רגילים משובים עם מקפיאים, מה שהופך אותם לאידיאליים להצבה במטבח שלכם.

בשורה התחתונה, יש מקפיאים, ויש מקפיאים שאי אפשר בלעדיהם

אתם לא יכולים לטעות כשאתם מכניסים מקפיא אינטגרלי מלא למטבח שלכם, ובאתר של AEG תוכלו להתרשם מהמפרט המלא שיעזור לכם להבין את ההבדל בין מקפיאים רגילים לבין מקפיאים מדהימים.