מדריך קניית מדיח כלים אינטגרלי מלא

סדרת מדיחי הכלים האינטגרליים של חברת AEG הם התשובה המושלמת לכל סוג מטבח. הם מגיעים עם מגוון פונקציות מעוררות השראה, הם שקטים, ובעלי טכנולוגיות מקדמות לניקוי וייבוש הכלים שלכם.

כל דגם של מדיח כלים אינטגרלי מלא שתמצאו אצלנו כולל פונקציות נהדרות לניקוי כתמים עיקשים לאחר בישול או טיגון עם שאריות דביקות על הכלים, ותוכניות ההדחה המתקדמות מתאימות לכל סוג של רמת ניקוי שתרצו לבצע.

ראשית בואו נבין מה זה מדיח כלים אינטגרלי מלא

מדיח כלים אינטגרלי מלא הוא מדיח שנכנס לנישה בין ארונות המטבח הקיימים. הפאנל של הפיקוד במדיח זה ממוקם בדופן העליון של דלת המדיח, בשפת הדלת, כך שכשדלת המדיח סגורה, הפאנל נסתר והדלת שלו נראית כמו אחת מדלתות ארונות המטבח.

אפשר להרכיב על דלת של מדיח כלים אינטגרלי מלא פלטה מעץ שתואמת את דלתות הארון, כך שהוא ניתן להסתרה לחלוטין ולכל ארונות המטבח מקבלים מראה שווה.

תשכחו מעבודה קשה

עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר, מדיחי הכלים של חברת AEG קלים להעמסה ותפעול, ומשתמשים בפחות מים ואנרגיה. עם כל כך הרבה תוכניות הפעלה ותכונות חדשניות זמינות, אתם יכולים לשכוח מהעבודה הקשה והמאומצת של הדחת הכלים.

אז בואו נדבר על מדיח כליים אינטגרלי מלא והתכונות המתקדמות של הדגמים שתמצאו אצלנו, שיאפשרו לכם לפנות כל כך הרבה זמן יקר.

מדיח כלים אינטגרלי מלא בכל קיבולת שתתאים לכם

כשאתם בוחרים מדיח כלים, חשוב שתבחרו את הגודל המתאים למטבח שלכם. בחברת AEG תמצאו דגמים של מדיחי כלים בקיבולות שונות, המדיחים של AEG בעלי טכנולוגיות מתקדמות היודעות לחסוך מים ואנרגיה גם אם לא העמסתם מדיח מלא.

קיבולת מדיח כלים אינטגרלי מלא נמדדת על פי מספר מערכות הכלים שהמדיח יכול להחזיק. המדיחים שתמצאו אצלנו יכולים להחזיק בין 9 ל-15 מערכות כלים, כך שאין ספק שתמצאו את הדגם שמתאים לצרכי המשפחה שלכם.

חשוב שהמדיח שתבחרו יכיל בנוחות את כל הכלים, ושיהיו לו תוכניות הפעלה מגוונות שמתאימות למשפחתכם, כך שכל הכלים יעברו רמה אופטימלית של הדחה.

מה הגודל הסטנדרטי של מדיח כלים אינטגרלי מלא?

לפני התקנת מדיח כלים אינטגרלי מלא, יש למדוד את החלל בו יותקן מדיח הכלים. שימו לב למדידות שלכם, ומדדו שוב רק על מנת לבדוק שוב ולהיות בטוחים.

אין סיבה לדאוג לגודל של מדיחי הכלים של חברת AEG. הם מגיעים בגדלים סטנדרטים רוחב של 60 ס"מ ורוחב של 45 ס"מ כאשר הגובה ניתן לשינוי בין 82 ל 90 ס"מ לכן הם מתאימים לרוב הנישות ברוב המטבחים, כולל למטבחים קטנטנים.

כמעט בלי רעש

עכשיו, שהתרגלתם לשכוח מעבודה קשה של הדחת כלים, אתם מוזמנים גם לשכוח מרעש חזק של מדיח הכלים. בחברת AEG תוכלו למצוא דגמים רבים של מדיחי כלים חדשים שכמעט ואינם משמיעים קול. רמת הרעש במדיחי הכלים שלנו חרישית.

רמת הרעש הסטנדרטית לרוב מדיחי הכלים היא בין 45 ל-52 דציבלים, כאשר בחברת AEG רוב הדגמים שתמצאו אצלנו זמינים עם עוצמת רעש נמוכה במיוחד שנעה בין 37-44 דציבלים, כך שהם אפילו יותר שקטים מרוב המתחרים שקיימים בשוק החשמל. כאשר עם רמות רעש כל כך נמוכות תוכלו להפעיל את המדיח גם בלילה ולישון מבלי שתשמעו אותו עובד. וכמובן המדיח יאפשר לכם לנהל שיחה או לצפות בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם ללא הפרעה גם כשהמדיח פועל.

ככל שמספר הדציבלים נמוך יותר, כך גם לכם טוב יותר

הדגמים שלנו מגיעים עם מנועי אינוורטר שקטים ומתקדמים במיוחד, מנוע אינוורטר חסכוני ושקט במיוחד, שפועל ללא מברשות וללא פחמים, וחלק מהדגמים כל כך שקטים, שהם מגיעים עם טכנולוגיית Time Beam שמקרינה על הרצפה את זמן ההדחה שנשאר לסיום ההדחה כי אחרת פשוט לא תדעו שהמדיח עובד.

מטבע הדברים, מדיח כלים ממוקם במקום הכי מרכזי בבית – המטבח, כך שכדאי שתקפידו לבחור את הדגם השקט ביותר, למקרה שתרצו להפעיל אותו בערב וללכת לישון.

מחזורי הדחה שמוסיפים ברק לכלים שלכם

מומלץ לבחור מדיח כלים אינטגרלי מלא עם מספר תוכניות הדחה שמתאימות לצרכים היומיומיים של שטיפת הכלים שלכם.

בחברת AEG תוכלו למצוא מדיחים עם חמש עד שמונה תוכניות הדחה, כאשר כולם כוללים תוכנית אוטומטית במקרה ואתם לא בטוחים איזה תוכנית לבחור אז המדיח יתאים את עצמו בהתאם לכמות הכלים ורמת הלכלוך, וחשוב שתזכרו כי בממוצע, מדיחי הכלים שמדורגים גבוה במונחים של יעילות אנרגטית, הם חסכוניים באנרגיה ויעילים יותר בצריכת מים, בהשוואה לדגמים סטנדרטיים , כאשר אתם בוחרים מדיח מאוד חשוב לוודא שהמדיח חסכוני במים ובמקביל לא ממחזר מים מהדחה קודמת . דירוג היעילות האנרגטית הגבוה פירושו שתוכלו לחסוך כסף ומשאבים על ידי בחירה במדיח הכלים הנכון.

מה זה דירוג יעילות אנרגטית

דירוג יעילות אנרגטית הוא ציון שמאשר שמכשירים שמדורגים גבוה כ"יעילים באנרגיה" מסייעים בהפחתת ההשפעה על הסביבה וחשבונות החשמל. דגמים שמדורגים עם יעילות אנרגטית גבוהה משתמשים בצריכת מים וחשמל מופחתת לעומת דגמים שאינם מדורגים גבוה עם יעילות אנרגטית.

חברת AEG מציעה מגוון רחב של מדיחי כלים, כמו גם מכשירי חשמל שונים חסכוניים באנרגיה, ובאתר החברה תוכלו למצוא מפרטים מלאים וחוברות הפעלה מקוונות שיעזרו לכם לבחור את הדגם של מדיח כלים אינטגרלי מלא שזכה לציון היעילות האנרגטית הגבוה ביותר.

ומה השורה התחתונה פה?

גם אם אתם זוג או משפחה קטנה שאינה משתמשת בכלים רבים בכל ארוחה, עדיין כדאי לבחור מדיח כלים אינטגרלי מלא בגודל רחב שיש לו קיבולת גדולה, אלה אם יש לכם הגבלת מקום.

ותזכרו במדיחי כלים של AEG לא שותפים כלים לפני שמכניסים למדיח (אפילו לא קצת) פשוט תורידו את הלכלוך לפח ותכניסו למדיח והוא כבר יעשה את כל העבודה . תחסכו בזמן שלכם והכי חשוב במים ואנרגיה.