גם השנה, AEG מוכתרת כמותג על ע"י ארגון Superbrands הבינלאומי!

Superbrands בוחן בישראל זו השנה ה-10 ברציפות את תפיסות הצרכנים לגבי המותגים הפועלים במדינה ואת עוצמת הקשר אליהם.

מותג שעצמת הקשר של הצרכנים אליו הוא גבוה במיוחד- מוכתר כמותג על.

איך נבחרים ה-Superbrands?

בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר "מותג על" בישראל ולהפוך ל-Superbrands.

מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.

גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה:

 

 

מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,900 מותגים.

בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-109 מנכ“לים וסמנכ“לי שיווק מובילים.

צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.

בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג של צרכנים ישראליים את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל-29 קטגוריות.

אנחנו מודים לקהל הצרכנים, שהכתירו אותנו גם השנה למותג על של ישראל. AEG גאה להוביל את שוק מוצרי החשמל בישראל ובעולם.