מכונת כביסה 8 ק"ג

חברת AEG מציעה שלל מכונות כביסה בעלות קיבולת של 8 ק"ג. בין אם אתם משפחה מרובת ילדים, בין אם יש לכם כביסות מרובות או שאתם סתם רוצים לחסוך במים וחשמל – מכונת כביסה 8 ק"ג היא פתרון מושלם עבורכם. מה ההבדלים בין הדגמים, אילו טכנולוגיות חדשניות כוללות המכונות של AEG? התשובות בפנים.

 

אורך חיים ממוצע של מכונת כביסה הוא כ11 שנים– זמן שבו אתם יכולים להביא ילד שיגיע לכיתה ה' או לסיים תואר וסטאז' ברפואה, לכן חשוב שכאשר אתם משקיעים במכונת כביסה תתייחסו גם לצרכים שיביא אתו העתיד, גם אם כרגע אתם לא רואים אותם. גודל מכונת הכביסה – 8 ק"ג הוא גודל אופטימלי שמתאים גם למשפחות בעלות מספר ילדים וכן לאנשים שמכבסים הרבה, אבל חוץ מגודל המכונה יש עוד כמה פרמטרים שכדאי להתייחס ולשקול אותם בשעת הקנייה. מכונות הכביסה של AEG מצוידות במספר טכנולוגיות שישמרו לכם על הבגדים, ויחסכו לכם זמן, אנרגיה וכסף וייתנו לכם נוחות מרבית. הנה כמה מהם:

טכנולוגיית Prosense

טכנולוגיית Prosense  מתאימה באופן אוטומטי את זמן הכביסה והייבוש לכמות הכביסה.
גם אם אתם מכבסים 2 ק"ג או 8 ק"ג, אין סיבה שהמכונה תשתמש באותה כמות של מים ואנרגיה. במכונות הכביסה של AEG  בעלות טכנולוגיית Prosense, חיישני משקל מובנים מחשבים את הכמות המדויקת של הזמן, האנרגיה והמים שנצרכים בשביל כל הפעלה, ובמקרה של הטענת-יתר של כביסה

הטכנולוגיה קיימת בכל מכונות הכביסה 8 קילו של AEG 

 

הסמכת Woolmark Blue

הסמכת Woolmark blue  היא הסמכה יוקרתית שניתנת למכונות כביסה ומייבשים שהוכיחו את יכולת הפעולה העדינה שלהם, אפילו עם בגדי משי שמיועדים לכביסה ביד בלבד. מכונות הכביסה של AEG הם מכונות הכביסה הראשונות שמתגאות בקבלת הסימן הכחול. במכונות הכביסה בעלות הסמכת Woolmark Blue  תוכלו לכבס את בגדי המשי שלכם בלי לגרום להם להתכווץ או להיהרס.

ההסמכה ניתנה ברוב דגמי מכונות הכביסה 8 ק"ג של AEG

 

אפשרות Softplus

כדי לנצל את המקסימום ממרכך הכביסה, הבגדים והאריגים צריכים להיות מוכנים בצורה מסוימת.
אפשרות ה Softplus מכינה את הבגדים לפני השטיפה האחרונה. הבגדים נספגים במים ומתפשטים בתוך תוף הכביסה כדי לשפר את התנאים בהם יוכל מרכך הכביסה להגיע לכל חלק בבגד שלך, וכך להבטיח שהבדים שלך יהיו רכים ונעימים יותר.

הטכנולוגיה קיימת במכונות הכביסה מסדרת 8000, 7000 ובמכונה אחת מסדרת 6000 במשקל 8 ק"ג של AEG . לעוד פרטים התייעצו עם המוכר.

 

מהירות הסחיטה

כדי לייבש את הבגדים שלכם, מכונת הכביסה עושה שימוש בכוח צנטריפוגלי. המכונה מסובבת את תוף הכביסה במהירות גבוהה, ובעקבות כך הבגדים נפגשים בקירות המכונה אבל המים ממשיכים באתה תנועה אל מחוץ לתוף הכביסה – זה הסיבה שפנים מכונת הכביסה מלא בחורים קטנים.

מהירות הסחיטה נקבעת לפי סל"ד – סיבובים לדקה של המנוע. ככל שמספר הסל"ד יהיה גבוה יותר, מהירות ויעילות הסחיטה תגדל בהתאם, והזמן הכללי של הכביסה יקטן.

את מספר הסיבובים לדקה ניתן לבחור על ידי לחצן, ובסדרות 8000,7000 ובמכונה אחת מסדרת 6000 ניתן לבחור את מהירות הסיבובים לדקה בטווח שבין 400 – 1400 סל"ד, כאשר שאר מכונות הכביסה של AEG  מסדרת 6000 באות עם טווח שבין 800-1200.