לא תאמינו מה אפשר לדרוש בימינו ממכונת הכביסה

מכונות הכביסה המודרניות והחדשניות של AEG מאתגרות את המתחרות בשוק העולמי עם מגוון טכנולוגיות מתקדמות, שמבטיחות עמידות בפני עומסים, חיסכון במים ואנרגיה ושמירה על טיב הבגדים.

®AEG ProSence – חיסכון אנרגטי משמעותי ושימוש חסכוני במים

קשה למצוא מכונות כביסה שמתחרות בסטנדרט החדשני הזה, אך מעבר לכך, מגמת הקיימות והגישה האקולוגית שחודרת לשוק מכשירי החשמל הביתיים וניכרת במכונת הכביסה של AEG הופכת אותה לאחד ממוצרי החשמל הביתיים הפופולריים והמבוקשים ביותר.

 

טכנולוגיית ®AEG ProSence שוקלת את העומסים באופן אוטומטי, ומתאימה את צריכת האנרגיה כדי לספק ניצול משאבים אופטימלי. באמצעות חיישנים שמכוונים את זמני הכביסה המדויקים, מובטחת פעילות אופטימלית וחסכונית באנרגיה לכל בגד. הכביסה עצמה יוצאת עם מרקם נעים  ורענן בכל פעם מחדש. זה לא אמור להפתיע אתכם.

 

ProSteam – טכנולוגיית האדים שמרעננת את הבגד ומחליקה קמטים

בזבוז מים ואנרגיה מיותרים זה ממש חדשות האתמול. עם טכנולוגיית האידוי אתם יכולים לרענן את הכביסה ולהסיר קמטים מהבגדים בפעולה שלוקחת 25 דקות בלבד. אם נרצה לדייק, זה חוסך לכם יותר מ- 40 ליטר מים בכל הדחה, מסדר לכם את המלתחה וגם מתחשב בכדור הארץ.

  •         96% פחות מים מכביסה רגילה
  •         25 דקות של פעולה לרענון הבגדים ושחרור הקמטים מהבדים
  •         30% פחות קמטים עם הוספת אדים למחזור הכביסה

כשמדברים על אתגר בעולם הכביסה, מתכוונים בדיוק לזה. השתמשו בקיטור כדי לרענן את המלתחה שלכם וחסכו יותר מ- 40 ליטר מים בכל הדחה. הנתון הזה נבדק על בגדים עדינים במשקל 1 ק"ג באמצעות תוכנית FreshScent בהשוואה לשימוש בתוכנית D.

 

OKOMix – כל סיב מקבל ניקיון מושלם

מרכך הכביסה בו אתם משתמשים מגיע רק לכ- 30% מסיבי הבגד במכונות כביסה רגילות. עם טכנולוגיית  AEG OKOMix כל טיפה של ג'ל ומרכך כביסה מעורבב עם המים, מומס ופעיל עוד לפני הגעתו לתוף המכונה. זוהי טכנולוגיית מכונת הכביסה הראשונה שפותחה אי פעם ומפיצה באופן כל כך יסודי ושווה את חומרי הניקוי והמרככים, המבטיחה שהם מגיעים לכל סיבי הבגד, מנקים ומטפלים בהם היטב ומעניקים ניקיון ורעננות אמיתיים.

 

AutoDose  – מינון אוטומטי שומר על הכביסה הלבנה שלכם בהירה יותר

אבקה או ג'ל כביסה במינון נמוך הופכים בהדרגה את הכביסה הלבנה לאפורה. עם טכנולוגיית AutoDose, אתם מבטיחים שמסופקת לכביסה שלכם כמות החומרים הנכונה, שמבטיחה ניקיון, בוהק ובהירות בכל כביסה, ולאורך זמן.

 

טכנולוגיית AutoDose מבטיחה שאף פעם לא יהיה יותר מידי או פחות מידי. זו טכנולוגיה חכמה, שמבטיחה שבכל פעם מוסיפים את כמות החומרים הנכונה והמדויקת של אבקה או ג'ל ומרכך כביסה להדחות הכביסה, וכך שומרת על מראה הבגדים שלכם לאורך זמן.

 

אפליקציית My AEG Care – מחוברים ונהנים מהתאמה אישית

באמצעות חיבור של מכונת הכביסה לאפליקציית My AEG Care, באפשרותכם להתאים את פעילות מכונת הכביסה באופן אישי לצרכים שלכם בכל זמן נתון ומכל מקום. באפשרותכם להגדיר תוכניות פעולה שמותאמות למה שאתם צריכים ורוצים, לקבל המלצות לשימוש נכון ויעיל, ואף לקבל התראות כאשר הכביסה מוכנה. זה ממש בקצה האצבעות שלכם. חלמתם פעם שזה יהיה כל כך פשוט?

 

AEG SoftWater – לשמירה על הכביסה הכהה שלכם

רק טכנולוגיית AEG SoftWater מטהרת ומרככת מים, ומספקת ביצועי ניקיון של 60 מעלות בהפעלה של 30 מעלות בלבד. הטכנולוגיה הזו מבטיחה שהבגדים שלכם ישמרו על המראה, הצבע והתחושה שלהם לאורך זמן עם מראה בוהק, כאילו לא עברו כביסה מעולם.