כל מה שחשוב לדעת רגע לפני שקונים מייבש כביסה

מייבש כביסה הוא פתרון נהדר לאנשים עסוקים שאין להם זמן או סבלנות לתלות כביסה, להמתין עד שתתייבש ולהוריד אותה מחבל התלייה או לאנשים שלא סומכים על תחזית מזג האוויר ולא רוצים לתלות את הכביסה שלהם בחוץ.

מייבש הכביסה הוא מוצר חשוב יותר ולעיתים אף יקר יותר ממכונת הכביסה, וזאת משום שמספיק ייבוש אחד במייבש שאינו מתאים בשביל לגרום נזק בלתי הפיך לבגדים היקרים והאהובים.

 

קבלו 4 טיפים לקניית מייבש כביסה

שיטת ההפעלה של המייבש, נוחות השימוש שלו, החיסכון בחשמל הם הפרמטרים העיקריים שאליהם עלינו לשים לב כאשר אנו קונים מייבש כביסה.

אם אתם מתכוונים להניח את המייבש על מכונת הכביסה או במטבח מתחת לשיש, שימו לב שאתם צריכים לקנות מייבש כביסה עם פתח קדמי.

למייבש כביסה יש שתי שיטות לניקוז האוויר במהלך פעולת הייבוש.  שיטה אחת פועלת באמצעות צינור פליטה של אוויר המחובר בקצה אחד למייבש ובקצה השני לחלון או לכל פתח חיצוני, שיטה המתאימה למי שמציב את מייבש הכביסה  ליד פתח חיצוני, והשיטה השנייה פועלת באמצעות קונדנסור, או בשמו העברי מעבה.  המעבה הופך את האוויר הלח במייבש הכביסה למים ומנקז אותו לביוב או למיכל ניקוז ייעודי.חשוב להתאים את תכולת המייבש לתכולת מכונת הכביסה. אם יש לכם מכונת כביסה המכילה 7 קילו של כביסה, הקפידו לרכוש גם מייבש המכיל 7 קילו של כביסה.

בנוסף, שימו לב לתוויות שעל הבגדים- במייבשי הכביסה הסטנדרטים קיימים פריטי לבוש שעלולים להינזק או להתכווץ בעקבות הייבוש במכונה. כיום ניתן למצוא מייבשי כביסה בטכנולוגיות מתקדמות המתאימות לייבוש פריטי הלבוש העדינים ביותר כגון: בד משי וצמר, כדוגמת מייבש הכביסה בטכנולוגיית Heat Pump של AEG, בעל הסמכת Woolmark Blue היוקרתית לטיפול עדין, איכותי ומעמיק בפריטי לבוש עדינים.


גולשים נוספים התעניינו במוצרים הבאים:

מכונת כביסה 8 קילו

מכונת כביסה פתח עליון