איך לקנות תנורים?

מחפשים תנור חדש? הנה מדריך שיהפוך את קניית התנור החדש הבא שלכם לחוויה נעימה יותר ונטולת דאגות.

קניית תנור אפיה חדש היא השקעה שכדאי לחשוב עליה לעומק, כי אתם הולכים להשתמש בו כמעט כל יום ואתם רוצים שהוא יפעל כמו שצריך לאורך שנים. בחברת AEG תמצאו תנורים מדגמים חדשים ומתקדמים שיקלו על זמני בישול הארוחות שלכם ושיציעו שפע של תכונות שגורמות לתנור שלכם לעבוד יותר קשה עבורכם.

אצלנו תוכלו למצוא תנורים מקצועיים, רב תכליתיים קלאסיים וגם עם ניקוי פירולטי, שיתאימו היטב למטבח שלכם, ואם אתם מחפשים ייעוץ, מידע וחוות דעת נוספות בכל הנוגע לרכישת התנור שלכם, תוכלו להתייעץ עם שירות הלקוחות ולקבל את התמיכה שאתם זקוקים לה.

אבל קודם בוחן פתע

קחו רגע לשאול את עצמכם כמה שאלות על מה שאתם מחפשים כשאתם מחפשים תנורים. השאלות האלה יעזרו לכם לצמצם את החיפוש ולהבין איזה דגם של תנור אתם מחפשים, שיתאים באמת לאורח החיים שלכם.

איזה סוג של טבחים ביתיים אתם?

האם אתם מקבלים השראה מהמשימות בתוכנית 'משחקי השף', או שאתם טבחים של פיצות קפואות? האם אתם אוהבים לאפות או שאתם בעיקר מבשלים? כמה מצבי בישול ואפייה אתם רוצים שיהיו בתנור שלכם?

איזה סוג של תנור מתאים למטבח שלכם?

בחרו מוצר שישתלב היטב עם המטבח שלכם, אלא אם כן אתם מוכנים לשיפוץ גדול שילווה את רכישת התנור החדש שלכם. לתנורים של AEG יש מצבי בישול מיוחדים במגוון אפשרויות. לדוגמא, לתנור רב תכליתי פירולטי מהסדרה המתקדמת BPE255632 יש את המאפיינים הבאים:

  • זהו תנור רב תכליתי עם טורבו אקטיבי
  • תא אפייה ענק XXL Maxiklasse.
  • 9 מצבי בישול ואפייה כמו למשל טורבו אקטיבי בשילוב אדים, גריל, טורבו + גריל, הפשרה, טורבו אקטיבי עם לחות, ועוד מגוון תכונות מתקדמות.
  • שני מגשים לאפיית עוגות ועוגיות, כמו גם מגש בציפוי אמייל אפור עמוק במיוחד בגודל 50 מילימטרים, להתאמה לכל סוגי התבשילים, בגוון אפור, מצופה אמייל.
  • תאורת הלוגן עליונה בתא האפייה, להגברת הנוחות.
  • רשת שמגיעה עם התנור, מצופה בכרום.
  • תא תנור עם חמישה מפלסי אפייה Easy Clean Enamel.
  • פונקציות תכונות מגוונות כמו קביעת זמן הבישול העתידי, חיווי צליל, טיימר ושעון, וקביעת שעת סיום הבישול.
  • דפנות פנימיות מצופות אמייל Diamond Glazed לניקוי קל.
  • מנות שמתבשלות באופן אחיד בכל מקום שבו הן מונחות בתנור, בזכות מערכת חימום טורבו שכוללת מאוורר גדול במיוחד ועיצוב אווירודינמי.
  • אוורור חזיתי Cooling Fan.
  • תצוגת LCD מתקדמת, OptiSight Digital, עם כפתורי בורר נשלפים.
  • דלת מתפרקת בקלות לניקוי Removable Door.
  • דלת קרה עם שלוש שכבות זכוכית Iso Front Door שמתפרקות לניקוי קל.
  • ציפוי נירוסטה דוחה טביעות אצבע.

חשוב להבין שקניית תנור היא חוויה אישית, ולכן כדאי שתבחרו את התנור שהכי מתאים לצרכים שלכם. ברור שתמיד יש תוספות שאתם יכולים לבחור על מנת להוסיף נוחות או תפקוד מתקדם יותר לבישול ולאפייה שלכם, רק זכרו שכל מה שאתם צריכים באמת זה תנור שעובד מעולה, ושיבשל את הארוחות שלכם בבטיחות וביעילות, ושיישאר איתכם למשך כמה שנים לפחות.

תנור אידוי רב תכליתי STEAM CLEAN BSK277232M מסדרת HORIZON: 108 תוכניות אוטומטיות + תוכנית מועדפת

יש כמה תכונות שונות שמכסות אוטומציה. כך למשל, הדגם הזה של תנור מבית AEG מאפשר לכם להתאים את ההגדרות באופן אוטומטי, בלא פחות מ-108 תוכניות אוטומטיות.

ואם זה לא מספיק, התנור מגיע עם אפשרות כיבוי אוטומטי לבטיחות מרבית, ואתם יכולים גם לבחור ולקבוע את התוכנית המועדפת עליכם. וזה רק פסיק קטן משפע המאפיינים המתקדמים של תנור האפייה בדגם הזה, כן?

אתם בטח תוהים לעצמכם אם אתם צריכים את כל המאפיינים המתקדמים האלה. ובכן, חשוב שתבינו שהיתרונות של אוטומציה מסתכמות בחיסכון בזמן, וכשאתם חושבים על כמה זמן התנור הזה באמת חוסך לכם – אין לכם יותר התלבטויות.

מתקדמים לשיטת אפייה חכמה יותר

מכיוון שהדגמים של התנורים בחברת AEG הם הדגמים המתקדמים ביותר שזמינים היום בשוק, אתם עומדים לגלות שיש להם את יכולות האפייה והבישול המתקדמות ביותר לתמיכה בפונקציונליות העשירה שלהם.

מה שזה אומר זה שיש לכם אפשרויות נוספות לשימוש חכם יותר בחלל התנור שלכם. כך, למשל, אתם יכולים לבשל עד שלושה תבשילים או מאפים באותו תנור; דגמי תנורים מסדרת קומפקט בעל פונקציית מיקרוגל; או למצוא הגדרות מתקדמות נוספות שמאפשרות לכם לבשל מוצרים בכל רמת חום מועדפת.

כל התכונות המתקדמות האלה פשוט מקלות את החיים ומקצרות את ההתנהלות במטבח באופן משמעותי.

בשורה התחתונה, התנור שתבחרו צריך להתאים לצרכים שלכם

אפשר לדמות את החיפוש אחר תנור שיתאים למטבח שלכם, לסגנון הבישול שלכם ולהעדפותיכם, לביקור בסוכנות רכב – תמיד יש הזדמנויות לשדרוג ובחירת תוספות ולכן חשוב להעריך את הצרכים שלכם ולהחליט על המאפיינים והתכונות של תנורים שישרתו אתכם באופן הטוב ביותר.

בחברת AEG תמצאו מגוון תנורים רב תכליתיים מקצועיים, לצד שורה של מוצרי חשמל חכמים, שמוסיפים אוטומציה לאורח החיים שלכם. התנורים שלנו עובדים עם 12-15 מצבי אפייה ובישול, יש להם אפשרויות ניקוי עצמי פירוליטי, וחיישני טמפרטורה מדויקים המבטיחים בישול ואפיה אחידים.

כך שלא משנה איזה סוג של תנור אתם מחפשים, אם תתחילו את החיפוש באתר שלנו, רוב הסיכויים הם שתמצאו את התנור שהכי מתאים לאורח החיים שלכם.