אנחנו גאים להציע לך חדשנות שתעניק לך את תחושת השליטה האולטימטיבית בבישול, בבית ובכביסה. אנחנו רואים את הצרכים שלך היום - וחוזים את צורכי המחר - כך שהתוצאות לא רק יעמדו בסטנדרטים שלך - הן יעלו עליהם. אנחנו AEG. ויחד איתך, נהיה תמיד רעיון אחד לפני כולם.
130 שנה של חדשנות
AEG חסרת מנוחה במירוץ המתמיד להיות תמיד רעיון אחד לפני כולם. ב-2017 חגגנו 130 שנים של הבאת חדשנות לבית שלך. משלבים יחד טכנולוגיה חכמה ועיצוב תגובתי בהלימה לחזון ופילוסופיית העיצוב של פטר ברנס- שלמות בצורה ובפעולה. אנו נמשיך לחדש ומסורים לשאת את מורשתנו אל העתיד.
130 שנה של חדשנות
L'HISTOIRE D'AEG image
במבט לאחור
AEG נוסדה כ-Deutsche Edison-Gesellschaft für angewandte Elektricität ב-1883 על ידי אמיל רת'נאו. מיזוג עם חברת הבת Telefunken AG ורכישות מאוחרות יותר על ידי Daimler AG ולבסוף גם Electrolux עיצבו את AEG כחברה החושבת קדימה שהיא היום. חדשנות היא לב כל מה שאנו עושים ב-AEG. היא הכח המניע מאחורי ההמצאות הידועות ביותר שלנו למשק הבית, מיצירת המקרר החשמלי הראשון לטכנולוגיית משאבת החום הראשונה למייבשי כביסה. היא ההשראה מאחורי החומרים ברי-הקיימא שלנו. היא ההיסטוריה והעתיד שלנו.
במבט קדימה
ב-1907, הארכיטקט בעל החזון פיטר ברנס מונה להיות יועץ אומנותי ב-AEG. בזכות עבודתו ב-AEG, ברנס נחשב לאבי העיצוב התעשייתי המודרני. לפרופסור ברנס הייתה פילוסופיית עיצוב פשוטה אך עוצמתית: 'שלמות בצורה ובפעולה'. הוא עבד ללא הרף כדי ליצור לא רק את המוצרים הכי פונקציונליים של AEG, אך גם את הכי אסתטיים.
במבט קדימה
צורה ופעולה שלובות יחד
צורה ופעולה שלובות יחד
ב-1907, הארכיטקט בעל החזון פיטר ברנס מונה להיות יועץ אומנותי ב-AEG. בזכות עבודתו ב-AEG, ברנס נחשב לאבי העיצוב התעשייתי המודרני. לפרופסור ברנס הייתה פילוסופיית עיצוב פשוטה אך עוצמתית: 'שלמות בצורה ובפעולה'. הוא עבד ללא הרף כדי ליצור לא רק את המוצרים הכי פונקציונליים של AEG, אך גם את הכי אסתטיים.
צורה ופעולה מתפתחות
בתוך כל מכשיר, תמצאו טכנלוגיה חכמה ועיצוב מגיב למשתמש, אשר מבטיחים ביצועים ותוצאות יוצאי דופן פעם אחר פעם. יספיק לך מגע אחד כדי להגדיר מחדש את גבולות האפשר במשק הבית. אנו מעצבים את המוצרים שלנו סביבך - מציבים אותך במקום של שליטה מלאה ומבטיחים ביצועים ותוצאות יוצאי דופן. פעם אחר פעם.
צורה ופעולה מתפתחות
peter behrens img

עיצוב... הוא יצירת צורות שמתאימות לאופי האובייקט ושמציגות טכנולוגיות חדשות כיתרון

פטר ברנס

ארכיטקט ויועץ אומנותי של AEG

לקחת את זה לשלב הבא

פרוייקט תווית הטיפול
פרוייקט תווית הטיפול
לטיפול מתמשך בבגדים יש השפעה גדולה גם על אורך חייהם של הבגדים וגם על הסביבה. עם זאת, הרגלי הטיפול שלנו לא השתנו כבר הרבה מאוד זמן. למרות העובדה שטכנולוגיות מודרניות, אם משתמשים בהן נכון, יכולות להאריך את חייהם גם של הבגדים שלנו וגם של הסביבה. כדי לשנות את זה, AEG יזמה את פרויקט תוויות הטיפול והשיקה תווית חדשה - "אל תכבסו יותר מדי".
השחור הבא
במטרה לחזות את צרכי הכביסה של העתיד ובמטרה להפוך את תעשיית הבגדים לידידותית יותר לסביבה - AEG יצרה את 'השחור הבא'. סרט דוקומנטרי בן 45 שחוקר את העתיד של הביגוד.
next img
חקר הטעם
חקר הטעם
לקחת את הטעם רחוק יותר. חקר הטעם הוא סרט דוקומנטרי שמפרק את מושג הטעם מנקודת מבט חדשה. בחרנו לבחון גם את המדע ואת החוויה, לא רק את הטעמים והמרכיבים. בחמשת הפרקים שלנו, אנו מקווים להעניק לך השראה - במטבח ומעבר לו.
תוצאות בנות-קיימא
אנחנו רוצים לחולל שינוי לטובה בזכות היותנו חברת מכשירי החשמל הטובה בעולם, בכך שנחולל שינוי חיובי קטן בחייהם של אנשים ועבור כדור הארץ שלנו.
RÉSULTATS img
1. פתרונות טובים יותר
1. פתרונות טובים יותר
העניין בפתרונות טובים יותר הוא סיפוק מוצרים ושירותים שמאפשרים לצרכנים לחיות חיים טובים יותר תוך כדי חיסכון באנרגיה, מים ומשאבים.
2. תפעול טוב יותר
2. תפעול טוב יותר
האופן שבו אנחנו עושים דברים ב-AEG מספק בסיס בטוח, יעיל ואתי עבור העובדים שלנו לחולל שינוי בעולם.
3. חברה טובה יותר
3. חברה טובה יותר
בכל מקום בו אנו נמצאים בעולם, AEG מנסה לעזור ולבנות חברות טובות יותר על ידי העצמה של צרכנים וספקים ותמיכה בקהילות מקומיות.

רכישה