בחירת סדרת מוצרי compact משנה את איכות החיים שלכם (לטובה, כמובן)

בחירת מוצרי מטבח עיקריים לביתכם או לאחר השיפוץ החדש, משנה את איכות החיים ומשדרגת אותם. כמובן שקנייה חכמה תתמקד במוצרים שאתם באמת צריכים ומשתמשים בהם.

 

בחירת סדרת מוצרי compact משנה את איכות החיים שלכם (לטובה, כמובן)

בחירת מוצרי מטבח עיקריים לביתכם או לאחר השיפוץ החדש, משנה את איכות החיים ומשדרגת אותם. כמובן שקנייה חכמה תתמקד במוצרים שאתם באמת צריכים ומשתמשים בהם.

לדוגמא, אם אתם מבקשים לרכוש תנור קומפקטי משולב מיקרוגל, כי אתם משתמשים בתנור כמעט כל יום, ובמיקרוגל כמה פעמים ביום, אתם צריכים מכשיר מתקדם באיכות גבוהה ובעיצוב מתקדם כמו שיש לחברת AEG להציע, וזה רק אחד המכשירים מתוך סדרת מוצרי compact של החברה.

 

חשוב לזכור שמכשירי מטבח צריכים לשמש אתכם ביעילות, ולעזור לכם בהתנהלות במטבח, ולכן חשוב שתוודאו שאתם בוחרים מוצרים שמתאימים לאורח החיים שלכם, ואת המטרה הזו תוכלו להשיג באמצעות בדיקת כל האפשרויות השונות, כולל חיסכון באנרגיה והפונקציונליות של כל מוצר. אז הנה מדריך שיעזור לכם לבחור את המכשירים המתאימים למטבח שלכם.

קחו בחשבון את כל השיקולים כשאתם בוחרים מכשירים מתוך סדרת מוצרי compact

עיצוב המטבח שלכם יכתיב אם אתם זקוקים למגוון של מוצרים, כמו למשל מכונת קפה או מיקרוגל בילד אין משולב גריל. וכמובן שההעדפה שלכם לקפה איכותי או תנור מתקדם תקבע את סוג המכשיר שתזדקקו לו.

רוב הטבחים החדשים, למשל, מעריכים את סדרת מוצרי compact בזכות המפרט העשיר והמתקדם של המכשירים, ואילו טבחים מתקדמים בוחרים את הסדרה בזכות מגוון האפשרויות שהיא מציעה, והיכולת לבשל בתנאים נוחים ויעילים להשגת תוצאות מדויקות פעם אחר פעם.

כל המוצרים בסדרת קומפקט משתלבים בשלמות עם הליין הסטנדרטי לכן תוכלו תמיד לשלב בין תנור סטנדרטי לבין מוצר תואם מסדרת קומפקט אם זה מגירת חימום או מגירת אחסון או מיקרו משולב גריל וגם תנור משולב מיקרו ואפילו תנור אידוי קומפקטי מגוון השילובים והאפשרויות הוא ענק.

חושבים שמקרר יינות זה מותרות? אתם מוזמנים לחשוב שוב

כשזה מגיע לבחירת מקרר יינות, אתם תשמחו שיש לכם מספיק מקום לאחסן את מגוון היינות שלכם, ולכן תרצו לבחור את מקרר היינות האינטגרלי של סדרת מוצרי compact שיתאים לעיצוב המטבח שלכם.

הדגם שתמצאו בחברת AEG מציע תצוגת LCD מתקדמת עם מגעי טאץ' לבטיחות ואמינות לטווח הרחוק, שליטה מלאה על טמפרטורת אחסנה ברמה של חמש עד עשרים מעלות, מדפי עץ שניתנים לשליפה בקלות, דירוג אנרגטי אירופאי A+++ ודירוג אנרגטי ישראלי A.

כשאתם מחפשים סגנון המקרר הזה יתאים לעיצוב המטבח שלכם, יש לו דלת שנפתחת כלפי מטה לגישה קלה ונוחה, והוא זמין בגימור נירוסטה עם ציפוי שדוחה טביעות אצבע.

גודל המשפחה וסגנון החיים שלכם יכתיבו את סוג המכשירים שתבחרו

כמה שיקולים חשובים הם גודל המוצר, יעילות אנרגטית, החומר שממנו המכשירים עשויים, מצבי שקט, טיימרים, אחריות היצרן וכמובן התקציב. כך, למשל, מכיוון שמוצרי חשמל יכולים להוסיף בין 15-20% לצריכת האנרגיה הכללית ועלויות התפעול של ביתכם, כדאי לבחור את סדרת מוצרי compact בזכות הדירוג המצוין שהם קיבלו על יעילות אנרגטית.

גם אם אתם זקוקים רק למכשיר קטן כמו מכונת קפה או מיקרוגל, או למכשירים גדולים כמו תנור רב תכליתי משולב מיקרוגל, עם המכשירים בסדרה זו אתם יכולים להיות רגועים מבחינת שיקול החיסכון באנרגיה.

זה הזמן לעבור לתנור אינטליגנטי

לטבח המתוחכם שנוטה לעיצוב היי-טק, סדרת מוצרי compact תתאים היטב. כך, למשל, תנור רב תכליתי משולב מיקרוגל 45 סנטימטרים מסדרת FRAME דגם KME761000M הוא תנור רב תכליתי עם טורבו אקטיבי משולב מיקרוגל, שמספק מגוון תוכניות ואפשרויות.

אנחנו מדברים על תנור משוכלל שעובד על טכנולוגיית Thermic Hot Air, מה שאומר שהמנות שלכם יתבשלו באופן אחיד בכל מקום בו תניחו אותן בתנור, הודות למערכת חימום טורבו שכוללת עיצוב אווירודינמי ומאוורר גדול במיוחד. ובשילוב עם מיקרו הזמן יהיה מהיר פי 2 מול תנור רגיל.

מאפיינים נוספים של המכשיר המדהים הזה, מתוך סדרת מוצרי compact, כוללים:

  • אפשרות אוורור חזיתי Cooling Fan.
  • 15 מצבי חימום, בישול ואפייה כמו למשל תוכנית לאפיית פיצה, טורבו אקטיבי, גוף חימום עליון ותחתון, גריל עם טורבו וגוף חימום עליון, חימום צלחות, שמירת חום, ייבוש, התפתחת בצק, אפיית לחם, בישול איטי, הפשרה,
  • תשעים תוכניות אוטומטיות.
  • עשרים תוכניות מועדפות לתכנות אישי.
  • הפנים המרווח גדול דיו על מנת להתאים לסירים וכלי בישול בגדלים שונים.
  • אתם יכולים גם להגדיר את השעה, הטמפרטורה או לתכנת הגדרות מתקדמות בהתאם להעדפות של כל מתכון.

וזוהי רק טעימה ממגוון המאפיינים המתקדמים שמגיעים עם מכשיר אחד שחוסך מקום וזמן. אז כן. כל מה שאתם צריכים זה לבחור את התנור הרב תכליתי מתוך סדרת מוצרי compact, למקם אותו במטבח שלכם, ללחוץ על כפתורים, ולחכות שהמכשיר יעשה את מה שהוא יודע לעשות כל כך טוב.

בשורה התחתונה, בחירה במכשירים של סדרת מוצרי compact היא בחירה בחיים הטובים

חברת AEG מציעה לכם את קולקציית החופש, המורכבת מתנורים רב תכליתיים במגוון דגמים, מקרר יינות, תנור משולב מיקרוגל, תנור משולב אדים ומגוון מוצרים שמשלימים את העיצוב של כל מטבח.

מגמת העיצוב הקומפקטי נמצאת היום במטבחים רבים ברחבי הארץ, ולמכשירים קומפקטיים מובנים ורב תכליתיים יש ביקוש משמעותי בשוק. גידול זה בביקוש נובע מחובבי הקולינריה שדורשים מטבח בהתאמה אישי, שמאפשר להם לבשל ולארח איך שהם רוצים, במרחב שתואם את הטעם העיצובי הייחודי שלהם.

עם המגוון העשיר של האפשרויות המוצעות, תוכלו לבחור את המכשירים המתאימים לאורח החיים וצרכי הבישול שלכם, וכאשר תגלו את אפשרויות ההתאמה האישית של כל מכשיר, לא תבינו איך התנהלתם במטבח עד היום.