טיפים על מכונת כביסה AEG

חברת AEG היא חברה גרמנית, חברה ותיקה ואמינה הקיימת כבר למעלה  מ- 125 שנה, חברה שצברה מוניטין רב בכל העולם וגם בישראל. חברת AEG

היא חברה ענקית המשווקת  מוצרי חשמל בכל העולם והיא שם נרדף לאיכות, מצוינות וחדשנות בתחום מוצרי החשמל לבית.

מכונות הכביסה שמייצרת החברה הם אחד המוצרים המוכרים ביותר של החברה, כבר ממבט ראשון תוכלו לראות את העיצוב המוקפד והדגש על הפרטים הקטנים, שמבדיל את מכונות הכביסה של AEG משאר המותגים הקיימים בשוק. לאחר מבט מעמיק נוכל לראות את מגוון הטכנולוגיות והתכונות הייחודיות המאפיינות רק את מכונות הכביסה מתוצרת AEG.

טיפים על מכונות כביסה AEG– מה הייחוד של מכונות הכביסה של AEG לעומת מכונות אחרות?

מכונות כביסה מתוצרת AEG מאופיינות בעוצמת רעש נמוכה במיוחד, לא אחת אפילו קשה להבחין שהמכונה עובדת. עוצמת הרעש הנמוכה מאפשרת להציב את המכונה במקומות רבים בבית, בין השאר גם במטבח. בארצות הברית ובאירופה נפוץ מאוד להציב את מכונת הכביסה במטבח

 

ל AEG גם מכונת כביסה משולבת מייבש– לפעולת כביסה וייבוש בתהליך רציף. שילוב זה חוסך הרבה מקום  בחדר האמבטיה ובבית, אין צורך להעמיד שתי מכונות, ואין צורך להעמיד את המייבש מעל מכונת הכביסה. מכונות אלו חוסכות גם את הטרחה שבהעברת הכביסה ממכונה למכונה, מכניסים אל המכונה המשולבת כביסה מלוכלכת ומוציאים כביסה נקייה, ריחנית ויבשה.

בקניית מכונת כביסה חשוב לבדוק לא רק את הדירוג האנרגטי אלא גם שצריכת האנרגיה תהיה נמוכה מ- 1Kw למחזור כביסה וצריכת המים נמוכה מ- 7 ליטר לק"ג כביסה וזאת לחיסכון מירבי באנרגיה ובמים.

בנוסף, במידה ואתם מכבסים מעל 3 פעמים בשבוע, כדאי שלמכונה יהיה מנוע Inverter, שתחסוך באנרגיה לעמידות המכונה לאורך שנים.

פעם נהוג היה לחשוב כי סחיטת הבגדים במהירות גבוהה גורמת לנזק לבגד, אך אין אמת בשמועה זו. מהירות הסחיטה אינה גורמת לנזק לבגד, ובנוסף לכך היא אפילו שומרת על הבגד- חשוב לדעת כי כביסה שנכנסת למייבש כביסה צריכה להיות לאחר סחיטה של 1000 סל"ד ויותר. כביסה שנסחטה בפחות מ-1000 סל"ד תהיה רטובה יותר, ובחום הנפלט בתהליך הייבוש המים שנשארו בבגד יעברו רתיחה ועלולים לגרום לנזק לבגדים.

מכונות הכביסה המיוצרות על ידי חברת AEG נחשבות למכונות אמינות ביותר כמו כל יתר המוצרים של החברה. מכונות הכביסה מתוכננות לעבוד שנים ארוכות בלי ללא צורך בביקורי טכנאי ובלי להזדקק לתיקונים יקרים ומורכבים.תקלות של המכונה עלולות לנבוע מהתקנה לקויה, כאשר הן ניצבות על משטח שאינו ישר, כאשר אספקת המים והחשמל אינה סדירה או כאשר קיימת העמסת יתר של המכונה..

אחרים.

למכונות הכביסה של AEG ניתנת שנת אחריות מלאה ללא תשלום וניתן להרחיב את תקופת האחריות ל-2 שנים נוספות בעלות של 149 ₪ בלבד.

גם בסיום תקופת האחריות, ניתן לפנות בכל בעיה לחברת מיניליין- היבואנית הרשמית של מוצרי AEG בישראל, לקבלת שירות, הדרכה והזמנת טכנאים מורשים.

גולשים נוספים התעניינו גם:

מייבש כביסה

מייבש כביסה קונדנסור