טיפים על מדיח כלים אינטגרלי

מדיח כלים אינטגרלי הוא מדיח אשר מורכב בתוך  נישה בארון המטבח. פאנל הפיקוד של המדיח נמצא בדופן העליונה של דלת המדיח וכאשר דלת המדיח סגור הפאנל הפיקוד אינו נראה

על המדיח אפשר להרכיב דלת זהה לדלת של ארונות המטבח, באותו צבע ובאותו עיצוב, ובכך להסתיר את הפנל ולהעניק לארונות המטבח מראה אחיד ויוקרתי. מי שאינו מעניין בהתקנה של דלת הזהה לארונות המטבח יוכל לבחור במדיח עומד או במדיח חצי אינטגרלי. מדיח כלים אינטגרלי מעניק לכל מטבח מראה  אסתטי ומוקפד ומבין כל סוגי המדיחים הוא נחשב למדיח היוקרתי ביותר.

 

טיפים על מדיח כלים אינטגרלי –  6 טיפים שחשוב לדעת רגע לפני שקונים מדיח

לפני שאתם בוחרים מדיח כלים עליכם לשים לב למספר גורמים: להתאמת המדיח למקום שבו הוא אמור להיות, לנוחות השימוש והתפעול, להתאמה של המדיח לצרכי הניקוי הייחודיים שלכם, לאיכות הניקוי, לייבוש, לצריכת החשמל והמים ולבטיחות המדיח.

תמיד כדאי לבחור במדיח כלים סטנדרטי של 60 ס"מ, אלא אם קיימת מגבלת מקום במטבח, ואז ניתן לרכוש מדיח כלים צר של 45 ס"מ. כדאי לרכוש מדיח כלים חכם. מדיחים חכמים יודעים להתאים את תוכנת ההפעלה לכל כמות של כלים וכמות הלכלוך וכאשר מפעילים אותם לא בעומס מלא או עם כלים שאינם מלוכלכים במיוחד, הם ידעו להתאים את התוכנית ולחסוך במים ובחשמל.

חשוב לבחור מדיח כלים אינטגרלי חסכוני בצריכת חשמל ובמים. על המדיח מופיעים מספר סימנים , סימון A הוא הסימון למדיח החסכוני ביותר וסימון G הוא הסימון למדיח הבזבזני ביותר. כדאי גם לבדוק את הדירוג האנרגטי האירופאי של המוצר (במידה וקיים)- דירוג זה נותן אינדיקציה מדויקת יותר מהדירוג הישראלי המיושן, כאשר מעל לסימון A ישנם גם סימוני A+, A++ ו- A+++.

חשוב לבדוק מהי עוצמת הרעש של המדיח כשהוא פועל. יש מדיחים המגיעים עם בידוד מיוחד אשר מפחית את עוצמת הרעש. אם המדיח שלכם נמצא בקרבה לחדר עבודה, לחדרי השינה או בתוך אי המפריד בין המטבח לבין הסלון, כדאי לרכוש מדיח כלים אינטגרלי הפועל בשקט. כיום רמת הרעש המומלצת היא 45 דציבלים ומטה.

למדיח הכלים החדש מסדרת Comfort Lift של AEG ישנה טכנולוגיית Sensor Logic למדידת עומס הכלים ורמת הלכלוך וכיוונון אלקטרוני מדויק של התכנית שנבחרה לצרכים הספציפיים של אותה ההדחה. זאת בנוסף למאפיין הייחודי המציב אותו בחזית טכנולוגיית מדיחי הכלים בעולם- סלסלת הכלים התחתונה מתרוממת כלפי מעלה- להכנסה והוצאה נוחה של הכלים וללא מאמץ.


גולשים נוספים התעניינו גם בכיריים קרמיות